Day 01 - Introduce yourself

Hur introducerar man sig själv? Vad ska jag berätta? Finns det överhuvudtaget något intressant att säga? Detta kommer låta fånigt.

Tekla Amanda Matilda Knutsson, 17 år, går andra året på estetiska linjen med inrikting Bild och Form. Gillar därför såklart konst och att måla och rita, men har inte tänkt bli något inom det området. Funderar på att plugga genusvetenskap i Lund efter gymnasiet, efter det kanske jag blir socionom, lärare eller något annat jättevanligt.
 Jag har världens finaste pojkvän, Albin, som jag spenderar det mesta av min tid med. När jag inte är med honom träffar jag kompisar, pluggar och gör andra vanliga och helt normala saker.
 Jag är vegan, för djurens och miljöns skull, jag är feminist och skulle nog rösta på F! om det var val idag (ÅH, vilken hemsk människa, rösta på Gudrun Schyman, FY). Är med i kommunisternas studiecirkel, men inte i partiet. Robban tvingade dit mig, men jag tycker om det, inte minst för att man lär sig en massa.
 Hur är jag som person? Det är ju jättesvårt att beskriva sig själv! Jag har ett förfärligt hett temperament, jag blir arg snabbt, och väldigt jättearg. Men annars är jag oftast glad, sprallig, hatar att vara ensam, älskar att umgås. Råkar ibland säga elaka saker som jag inte menar, kan framstå som egoistisk (men det är bara en image jag spelar på, sssch) Men jag är väl typ, ganska snäll innerst inne. Jag bryr mig om folk. Typ.

Räcker det här? Känns jättefult, haha









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0