Propaganda, picknick och kir!

I tisdags delade vi ut flygblad från kommunistiska partiet på Larmtorget i samband med Påskupproret. Efter det åkte jag i Robbans bil, med politisk punk spelandes på högsta volym. Vi åkte till Norrlidens centrum för att möta upp resten av vänsterfolket, för att sedan tillbringa några timmar med att springa i trappor och dela ut flygblad. Väldigt svettigt, men faktiskt ganska kul. Kvällen tillbringades hos Claude, jag övertalade honom att titta på La Vie En Rose med mig, och han gillade den faktiskt. Jag sov mest, hah!

Igår var jag på Picknick i parken och tittade på kläder med Ellen. Hittade världens finaste klänning men stod emot mitt begär efter den! Haha! Köpte ett fint te, som luktar supergott, till mig och Älskling.

På kvällen åkte jag till Tilda för att supa lite, hade en flaska kir, men jag drack inte speciellt mycket. Frös mest, och gick hem till Albin, där han och Kajsa, Philip, Linus och Anton satt ute på gatan och pratade. Drack lite mer kir för att hålla mig varm, vi satt där säkert en timme innan de andra gick hem och Albin och jag gick in och la oss.
Mies.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0