Är det en mango? nej det är ångest.



Kan vara det bästa spelet som gjorts.
http://sverigesradio.se/P3/diverse/AppData/pangprego/spel/index.html

Har oerhört tråkigt såhär på sommarlovet. Vad gör man liksom? Deppar mest för att min fina pojkvän snart flyttar nio mil härifrån och för att han ska jobba i Göteborg hela veckan innan han flyttar. Förhoppningsvis följer jag med honom till Karlskrona de sista dagarna av mitt sommarlov och inviger hans lägenhet.

Och det är det mindre än en månad kvar tills jag fyller arton. Blir vuxen. Får ta körkort. (GUD VAD JOBBIGT ORKAR INTE). Får köpa cigaretter och folköl och dricka alkohol på krogar och restauranger. Flyttar ut från Ungbo och får leva på riktigt socialbidrag. Har planerat i flera år att jag ska ut på krogen och göra en tatuering det första jag gör efter födelsedagen. Nu vet jag inte ens vad jag vill tatuera in. Sommaren tar slut, min pojkvän flyttar ifrån mig och jag är snart officiellt vuxen. Ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0