Första dagen på sista året

Jag började skolan idag. Mitt sista år på gymnasiet, känns fett. Kommer lätt bli bästa året. Är så sjukt taggad på att plugga satan och höja mitt snitt. (räknade ut igår att jag just nu ligger på 15,9 plus 2-2,5 meritpoäng, så runt 18 typ) OCH NU SKA DET BLI HÖGRE. Fast jag har ganska många estetiska ämnen som är svåra att få mvg i bara genom att plugga, och jag är inte speciellt duktig. MEN, jag taggar franska, svenska, religion, nutida konst osv. Blir nog bra. Har tagit igen att jag var sjuk under genomgången av romantiken i litteraturhistora redan idag, fett duktig är jag.

Har även hunnit med att bli bjuden på vegansk glass och varma hallon av fina Tilda idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0