Karlskrona igen!

Skolveckan har gått fort, igår kom Albin hem till mig och vi mös en massa. (egentligen tjafsade vi mest om onödiga saker, men jag vill ju låta som att jag är världens mest perfekta människa här på bloggen.  Aja, nu är vi glada igen)

Har lyckats göra tre fina köp idag:

Ett asballt psykedeliskt linne från Indiska och så Alverets skiva, som jag sitter och lyssnar på nu, fetttttt bra! Linnet kostade bara 50 spänn, billigt va?

Och så dessa skorna. De är egentligen stulna av Albins bror, men han hade tydligen inte använt dom på flera år så jag hoppas att han inte tar tillbaka dom. Jag kanske kan få köpa dom för typ 50 spänn, för de är väldigt slitna!

Nu är jag i Karlskrona och ska mysa en massa, hihi.

Kommentarer
Postat av: ellen

snygg!

2011-08-27 @ 20:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0