Juan Les Pins

Jag har varit hemma i Sverige i en vecka nu, men jag har inte skrivit för att jag har varit på Öland Roots och varit allmänt skittrött.

Frankrike var askul. Språkresan i sig var väl sådär, men Juan Les Pins och allt trevligt folk var underbart. Jag har hunnit besöka Monaco och Italien, sett gamla franska byar, åkt buss i bergen (trodde att jag skulle dö), träffat skitroliga italienare, fransmän, amerikaner, sydafrikaner osv, hängt med EM-mästaren i eldkonst, varit med om en jordbävning (trodde återigen att jag skulle dö), paraglidat över medelhavet och bara chillat galet på stranden.

Öland Roots var också fett. Bra musik, fina (och konstiga) människor och massa god vegomat.

Och juste, min kamera har gått sönder, hoppas jag kan fixa den :(((. Ja, och så har jag gjort en ny piercing i munnen hihihi.






Den översta bilden är ett foto på mig på en bar. Och nej, jag var inte ett dugg full. Jag lovar. Bara dålig modell.
På den andra bilden ser ni mig och mina bostadsvänner Olivia, Lovisa och Irena i vårt franska hem innan vi ska gå på glamourdisco.
På den tredje bilden ser ni den vackra solnedgången i Juan Les Pins. Fint va?
Den sista bilden har inte ens jag tagit (Olivia), men jag tog med den ändå. Jag är skitful men det var den absolut roligaste kvällen. Sista också :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0