Day 17 – Your favorite memory

Ett av mina favoritminnen, som jag minns tydligt, var när Loke föddes. Mamma hade legat inne på sjukhus i flera dagar innan Loke föddes. Jag och min klass skulle vara med i någon konsert i Kalmarsalen med Tommy Körberg och sjunga lejonkungenlåtar. Mamma hade lovat att hon skulle försöka åka ifrån sjukhuset en stund för att komma och titta, men hon kom aldrig. Som tur var följde i alla fall farmor med. När vi sjungit klart fick vi sitta och titta på Tommy Körberg i över en timme, och jag tyckte det var dödstråkigt och ville bara hem. Väl hemma blev vi mötta av min låtsasfarmor Anki som sa: "Vet du! Du har fått en lillebror!".

Jag var såklart glad när mina andra syskon föddes också, men detta minns jag så tydligt, hihi.


Kommentarer
Postat av: Annie

Vilket härligt minne :) <3

2011-06-12 @ 22:41:21
URL: http://peek-a-boos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0