Hejhallåhej

Inte bloggat på ett par dagar, tror inte att någon brytt sig. MEN, nu bloggar jag. Vad ska jag säga? Eh. Igår tog jag årets första dopp med Linnea. Jag hade lovat mig själv att inte bada innan jag åker till Frankrike, men det var såå varmt. Vi fick bada i underkläder, som tyvärr flashade lite för mycket.
Sen partajade jag lite på kvällen, det var mysigt. Snodde en ashet bild från Kajsa. (Har hittat ett annat minneskort nu, dock bara på 2 gig.)
Idag har jag och farmor inhandlat studentpresent till Albin och ätit lite mat. Fint. Och nyss var jag på Albins brors musikal om rymden, så himla sött!

Imorgon ska jag skriva ett väldigt argt inlägg om vår samhällskunskap och o-feminism. Om jag är piggare då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0