Day 02 - Your first love

Jag har försökt klura på den här sedan igår, men jag kan nog inte komma fram till någon specifik människa. Den första och enda som jag verkligen älskat älskat älskat är Albin, för han är bäst!
Men jag har ju varit lite sådär ytligt och pirrigt förälskad innan. I slutet på höstterminen i nian, tror jag, var jag tillsammans med Gustav, (som förövrigt var med och festade igår) och om jag minns rätt var jag nog kär i honom. Så okej, jag får säga att Gustav var min första kärlek. Jag kommer ihåg att jag hade tagit hål i öronen med en säkerhetsnål när vi träffades första gången och att hans mamma bjöd på supergod linssoppa en gång. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0