Day 05 - Your definition of love


Albin är kärlek, tihihihi

Jag bad Claude om hjälp med detta inlägget, men jag tror inte att vi kom fram till något vettigt alls. Claude påstår att det är vår parningsdrift som gör oss kära, men jag vill inte tro på det. Det måste vara något finare, det vet jag!
 Men kärlek är så svårt att definiera, det kan vara så himla mycket. Pirr-i-magen-och-jag-vill-vara-med-dig-jämt-kärlek, Jag-älskar-dig-mamma-kärlek, Åh-vad-jag-tycker-om-min-hund-kärlek, älskar-den-här-fina-låten-kärlek osv.
Men ja, kärlek är väl att känna att man tycker om någon så starkt att man nästan skulle dö om personen försvann. Det är nog så man sammanfattar begreppet kärlek på det enklaste sättet. Jag skulle kunna skriva en hel uppsats om kärlek, men det känns jobbigt. Detta har tagit tillräckligt lång tid att fundera ut.








Kommentarer
Postat av: ellen

vackert!

2011-05-08 @ 11:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0