Day 06 - Your Day

Okej, nu ska jag tydligen berätta om min dag, hihi. Hm, önskar kanske att jag hade något spännande att berätta.

Men ja, jag vaknade upp brevid min älskling, duschade, åt frukost, åkte till skolan. Hade nationella proven i engelska b, det gick ganska dåligt. Sedan hade vi formlektion, lunch, matte. Engelskan var inställd. Jag gick hem och hämtade lite skolgrejer, åkte till Norrliden och hälsade på Tilda. Vi lagade jättegod mat, dansade på hennes dansmatta och hade allmänt dålig penishumor.
Eller förresten, en sak som är lite kul kan jag berätta. Fast det är ganska pinsamt. Tilda smsade sin man att hon hade en överraskning i sitt rum. Jag lade mig i underkläder på Tildas säng och försökte få till mitt hemskaste flirtleende. Tilda själv lade sig under sängen och filmade. Jag var tvungen att springa på toaletten tre gånger innan jag kunde ligga still, var så sjukt nervös, hahahahah. När han kom in i rummet började alla tre skratta som fan och jag klädde på mig jetejetefort. Det var kul.
Mja, och sedan kom Albin, vi satt och drygade, och nyss kom vi hem till Albin. Nu ska vi pussas en massa innan vi somnar!


tilda lagar mat, hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0