Day 11 - Your siblings




Jag har världens finaste syskon. Dock har vi inte samma pappa, och det är därför de tre är så lika och jag är så olik. Hihi. Och dessa är förresten inte alla. Jag har två småsystrar i Skåne hos pappa, men jag har aldrig bott med dem, så det räknas liksom inte.

Ebba är 14, gillar musik, smink, plattången, att umgås med sina vänner. (Åh nej, låter som en kontaktannons) Sånt man gör när man är 14. Hon har bacillskräck, är käftig ibland men skitrolig när hon är på humör. För att bli lite intern och göra så att alla som inte heter Ebba känner sig utanför säger jag bara: Sören är bög, Sören är bög.

Tora är 12. Hon är söt, duktig på att rita och måla, hatar att städa sitt rum, älskar djur. Hon är svår att läsa av, och jag fattar aldrig riktigt vad det är hon vill. Hon är förresten asbra på att vara sarkastisk mot alla runt omkring sig. Hihi.

Loke är 10. Vild, galen och väldigt rolig. Eh, han påminner mycket om mig i temperamentet. Han kan vara skitglad och skratta i flera timmar, men blir något fel så kan han skrika och gråta lika länge. Han gillar inte skolan, men är smart och bra på schack. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Ida, din kåmpis

Ååh, är han bra utan att fuska? :'D



Tora är sjukt lik Liz på bilden BTW :O

2011-05-23 @ 15:14:49
Postat av: Tekla

Haha ja faktiskt!



Ah, de är skitlika :D

2011-05-23 @ 20:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0