Ett vanligt vadjaggjordeidaginlägg

Tja. Igår var jag alldeles för trött för att orka ta mig till skolan, men köpte hårfärg och färgade håret, lite mörkare så att det passar bättre ihop med mina dreads. Hängde med Claude, vi målade naglarna för att bryta normer. Eller ja, Claude bröt normer.

Idag skulle vi skriva satiriska texter på svenskan. Frida och jag skrev en askass text om alkohol, och när vi skulle läsa upp våra texter så vågade vi inte, och sprang ut från klassrummet. Istället gick vi och spanade in Anders som hade lektion, och när vår klass kom tillbaka insåg vi att svenskaläraren också skulle komma, så vi gömde oss i klassrummet hos Anders och berättade som det var. Och vi kunde inte gå ut, för Britten stod precis utanför och pratade med några. Anders gav mig en tygpåse och sa att jag skulle ha den över huvudet. Eh. Det hade jag inte. Men tillslut fick vi gå ut ändå, och Frida kom med en askass lögn om att jag hade blivit ledsen på lektionen och behövt gå ut. Haha! AAAAAAH, gud vilket ointressant inlägg, men jag har nog ett ganska ointressant liv också. Hejsvejs.


Killar kan också ha röda tånaglar, sådetså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0