Marsvins-SM

Tro det eller ej, men jag har tillbringat större delen av helgen på årets svenska mästerskap i marsvinsutställning. För er som inte vet födde jag upp skinnysar (nakenmarsvin) för några år sedan, och mamma föder fortfarande upp och ställer ut. Och eftersom SM var i Kalmar i år så var jag där både lördag och söndag, var sekreterare åt domarna, stod i kafeterian och umgicks med massa fina utställare. Och jag vet, bildkvaliten på den flesta bilderna
suger lite.
   






Vi var ute och gick med Sofias hundar, och så kom det en lite bortsprungen och jobbig hund och följde efter oss och busade med Sofias hundar i tre och en halv evighet.

fast tillslut blev den hämtad. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0