Partyparty

I veckan hörde jag om att folk skulle till parken och festa på fredag. Men jag bestämde mig för att absolut inte gå dit, jag skulle pluggapluggaplugga och dessutom inte slösa bort mina pengar. Det löftet gick asbra att hålla. Inte. Såatteee, mys i vårsolen, vodka, trevligt folk (förutom killen som nöp mig jättehårt i låren och på diverse andra ställen)och Lucky Strike gjorde min kväll.








Det är en sak jag inte riktigt förstår. Och det är varför jag håller i en soppåse och en ölburk. Jag drack inte ens öl. Jag minns att burken var tom, men inte varför jag höll i den. Hm, antagligen var den Reidars. Men soppåsar? Eh.

Kommentarer
Postat av: ellen

åhe så fint! c:

2011-05-14 @ 20:27:48
Postat av: Reidar

hahaha den soppåsen var min ja! burken också för den delen! kommer inte ihåg vf jag gav det till dig! Men i alla fall så var det väldigt snällt av dig att hålla min tomma burk och min onödiga soppåse! c:

2011-05-15 @ 11:26:02
URL: http://blasvoder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0