Shorts och pinsamma situationer



Köpte världens snyggaste shorts idag. Har gått och spanat på dom i sådär två månader, men nu äntligen gick jag in och köpte dom. 399 kr på t-shirt store. Nu vet ni. Det hände en ganska pinsam grej också.. Jag, Tilda och Albin hade varit på Dynamite och eh, jag handlade en grej. Det var kanske inte något extremporrigt som analkulor eller en jättedildo (Inte för att det är fel att tända på sånt, men ah). I alla fall. Jag glömde mitt inköp från Dynamite på T-shirt Store. Vågade knappt gå tillbaka och hämta, men det gjorde jag ändå.
Tjejen i kassan sa något i stil med: Hann inte säga till förut, hehe.
Jag tackade och kilade iväg det fortaste jag kunde. Shiet vad pinsamt.

Kommentarer
Postat av: ellen

hihihihihihihi, fina byxor!

2011-05-28 @ 09:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0