Födelsedag!

Idag fyller jag 18. Jag tänkte vara pigg och så men vaknade klockan åtta och var bakis. JAG BLEV BAKIS PÅ TVÅ JÄVLA CIDER! Inte speciellt full, men bakis. Har blivit för gammal nu. Fan.

Hallucinerade igår. Det var det värsta jag har varit med om. Jag var som sagt inte speciellt full, och jag stod ensam på en gata och väntade på att Albin skulle komma och hämta mig efter en liten fest vid långviken. OCH SÅ ÄR DET ETT JÄVLA LJUSSTRECK SOM FLYGER OMKRING I LUFTEN OCH BLIR STÖRRE OCH MINDRE JÄTTENÄRA MIG. Sjukt läskigt. Tillslut kom det fram och nuddade mig på näsan, det kändes som ett hårstrå typ. Och sen är det borta. Är jag galen eller såg jag ett spöke? Jag tror inte ens på spöken. Hjälp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0