Jag önskar mig liktorn, mens och cigaretter

Jag fick en rolig bok av mamma igår på mitt födelsedagskalas, ni vet en såndär bok där man fyller i om barnets första typ 4 år.

I alla fall. Mammas första minne av mig är ett jag bajsade på henne. Bra början.

När jag är ett år så gillar jag att lägga saker i mammas hand, sedan ta tillbaka saken, flina och krypa iväg. Snällt.

"Du vill ha en lillasyster helt klart och när jag sa att det kanske är en pojke sa du "Äh, vi struntar i det va" Tur att jag fick en syster sen. Annars vet man aldrig vad som hade hänt.

Jag kallade tydligen mormor för Olin och Monica för Mogin. Fina namn.

Det bästa med hela denna boken är: "Du vill ha allt jag har, liktorn, mens och så ska du börja röka när du blir stor". En tvåårings framtidsdrömmar. Och ja, mens fick jag, rökt har jag också gjort, men tyvärr har jag inte fått några liktorn.

Kommentarer
Postat av: Johanna

helt underbart inlägg!Måste bara säga att du har en jättefin blogg i allmänhet. :)

2011-09-06 @ 15:18:18
URL: http://shimmerdimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0