usch

"Jag är för all form av jämställdhet. Och tycker inte att problemet är att flickor är flickor och att pojkar är pojkar. Problemet ligger ju på ett annat plan. Det är ju skillnaden mellan könen som gör livet värt att leva. Och jag smälter som snö när jag ser hur tjejig Charlie är och att Penny trivs bättre i klänning än i byxor. Det är inte vi som har hittat på det där! Det finns naturligt. Vi ÄR såna!" Calle Schulman

HALLÅ, TROR DU SJÄLV PÅ ATT DET ÄR NATURLIGT FÖR EN TJEJ ATT VILJA HA KLÄNNING BARA FÖR ATT HON ÄR TJEJ? OM DU NU TROR ATT DET ÄR SKITSTORA SKILLNADER MELLAN TJEJER OCH KILLAR PGA HORMONER (som det faktiskt inte är) SÅ VILL JAG BARA BERÄTTA ATT KLÄNNINGAR HAR INGENTING MED HORMONER ATT GÖRA. FÖR HUNDRA ÅR SEDAN HADE JÄTTEMÅNGA SMÅPOJKAR KLÄNNING. mfoidpsgnkdsgnkflsgnj

och btw, varför heter alla kända bloggare Schulman i efternamn? :s


Kommentarer
Postat av: Jalle

Det finns bara en Calle och Alex Schulman som är kända bloggare

2011-09-29 @ 11:41:32
Postat av: Vic

Är inte Charlie en kille? trodde det första gången jag läste texten

2011-09-29 @ 12:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0